منتديات العاب سوفت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات العاب سوفت

منتديات العاب سوفت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحباً بكم في منتديات العاب سوفت يا ريت تسجلو معانا
مطلوب مشرفين ومراقبين للمنتدى في اسرع وقت

(سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Crazy~conquer
عضو
عضو

(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Empty
مُساهمةموضوع: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 1:22 pm

السيرفر مش بتاعى السيرفر اجنبى \

انا عاوز اخلى المصرين يخشو فية عشان كلنا نلعب السيرفر مجانى انا عملت نيجنا ومجرب وجميع اسكلاتة شغالة والله العظيم \

دة رابط عشان تحمل الكلينت ولازم تحملة (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_bounce (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_bounce (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_bounce (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_bounce (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_bounce ا

http://www.darksideco.com/index.php?p=1_7_Download
يا جدعان عشان تشغل صفحة التسجيل لازم برنامج firfox

هتخش عى الموقع تحمل الكلينت ولازم تحمل الباتش الباتش هضغطة فى الكينت وتفتحة من ايقونة اسمها conquer متفتحش من اوتو باتش اوك
معلش يا جماعة السيرفر مفهوش الراجل اللى بيرفع النجوم بس النجوم بتترفع من ضرب الوحوشزى الصاروخ والهل السيرفر جميل اوى اوى اوى وهو احسن من كونكيوراونلاين الى مضيعة فلوسكو السيرفر مجانى
lol! lol! lol! lol!

خش يا جماعة هتكتشفو حجات كتير اوى زى

زى المميزات:
السيرفر لقيتة كل npcمترجمين
النينجا اسكلاتة كلها شغالة والله وانا مجرب وعملت نيجنا
افى بلورة كدا صغيرة فى المربع الى فى التون ستى دى بتتشترى منها المون بوكس والطوبة الخضرة بتشتريها بgold
الترجمة كاملة والله والبلورة عرضة اسكلات الحصان المون بوكس بس الحصان اخرة+6
النينجا مفهوش اى عيوب والله زى كونكيور العادية باضبت والله خشو انا عاوز العرب يخشو بدل السيرفر ما هو كلو اجنبيى كدا
طبعا الشرح كل واضح وتباع تعليمات تشغيل اللعبة وهفتح بكل سهولة والله الى انا اسمىRyu~Hayabusa
ملحوظة:
السيرفر فية عيب صغير لو كلمت اى حد whisper او فتحت اصتف اى حد اللبعة بتقفل بس يمكن الى الجى ام لما يعرف هيعدل انشاء الله

الصور اية عشان الكل يصدق
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 465949294
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 372622195
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 438699442
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 211211085
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 446777130
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 563221208

عدل سابقا من قبل Crazy~conquer في الأربعاء نوفمبر 25, 2009 11:26 am عدل 8 مرات
dvd444
مدير عام
مدير عام
dvd444

(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Empty
مُساهمةموضوع: رد: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 9:36 am

يا مان لو سمحت مفيش اي مميزات يعني في السيرفر او كده ياريت توضح اكتر
Crazy~conquer
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 9:47 am

السيرفر جميل جدا انا بعلب فية شكرا يا رييس

توقيعى

(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 236227502

(سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة 895333013
اميرة الانتقام
عضو نشط
عضو نشط
اميرة الانتقام

مُساهمةموضوع: رد: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 5:12 am

شكرا جدا يا مان الموضوع جامد (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة Icon_wink
غزالي
مدير عام
مدير عام
غزالي

مُساهمةموضوع: رد: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 8:45 am

يا ريت يا برنس ماتشمتش تاني عشان مش عاوز ادلتك
https://gamesonline.ahlamontada.com
Crazy~conquer
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: (سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة   (سيرفر)سيرفر  DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 25, 2009 10:50 am

لا مش هشتم

انا اسف يا مان
متزعلش منى

(سيرفر)سيرفر DarksideCO باتش 5165 احلى سيرفر كونكيور تهيس فى العالم النيجنا وجميع اسكلاتة شغالة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (سيرفر)CrazyCoخش شوف مللاين الناس في اجمد سلفر تهيس في العالم
» سيرفر دايم محجوز سنة باتش 6115 يعني اخر باتش وفية كل الجديد التويست والكويستات كل دقي
» اروع سورس باتش 5065 في كونكر تهيس كلها
» كيفيه عمل سيرفر كلينت 5165
» كونكر تهيس سيرفر X-LorD احلي لعبه ف 2021